کد خبر: 1223778
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
رئیس جامعه مدرسین:
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم افزود: این وزارتخانه به تنهایی می‌تواند سهم بزرگی از رضایت‌مندی مردم را تحصیل کند

جوان آنلاین: دشمنان از اساس با هویت مستقل ملت ایران مخالف‌اند، در صورتی در رویارویی با آنان موفق خواهیم بود که بتوانیم مردم را به عنوان پشتوانه محکم نظام اسلامی حفظ کنیم. 
به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم افزود: این وزارتخانه به تنهایی می‌تواند سهم بزرگی از رضایت‌مندی مردم را تحصیل کند. 
امام جمعه قم با اشاره به تبلیغات دشمنان به منظور یأس پراکنی در جامعه بیان کرد: اگر جامعه به حالت ناامیدی و یأس کشیده شود، اجرا و عملیاتی کردن اهداف دینی بسیار سخت خواهد بود. حسینی بوشهری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از بزرگ‌ترین وزارتخانه‌های کشور توصیف و ابراز کرد: این وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه آن برای خدمت و ایجاد امید در جامعه شکل گرفته‌اند. مهم‌ترین مسئله در این مجموعه، همدلی دستگاه‌های مختلف در محدوده وظایف و ساختاری است که برای آن تعریف شده‌اند. وی تصریح کرد: امروز شرایط به گونه‌ای است که هر چه بتوانیم باید به واسطه ارائه خدمت یا توانمندسازی، رضایت‌مندی مردم را افزایش دهیم. 
 بوشهری افزود: عده‌ای به سبب باور‌های دینی سست، در اثر مشکلات طاقت فرسای اقتصادی، به جای آن که از مسئولی شکوه کنند، با خدا قهر می‌کنند. در حالی که اسلام برنامه و قانون دارد، در اجرای عدالت سخت‌گیر است و با تبعیض و فساد مخالفت می‌کند و این انقلاب نیز اسلامی است و ریشه در بعثت، غدیر و عاشورا دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار